رفتن به محتوای اصلی
x

نشست صمیمی دانشجویان با رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت خمینی شهر

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی سلامت خمینی شهر ، به مناسبت دهه امامت و ولایت آقای دکتر اویسی رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت به اتفاق آقای قادری معاون آموزشی ، پزوهشی و دانشجویی مجتمع و آقای رضایی مسئول امور عمومی شبکه ، آقای کمالی مسئول حراست شبکه و آقای عمادی مسئول روابط عمومی شبکه در شامگاه 22 تیر ماه با حضور در خوابگاه دانشجویی مسکن مهر در نشستی صمیمی با دانشجویان مجتمع در خصوص مسائل آموزشی ، رفاهی و صنفی دانشجویان به گفت‌وگو پرداختند و برای مسائل پیشنهادی از سوی دانشجویان راهکارهایی ارائه نمودند.

رئیس مجتمع در این نشست با اشاره به صحبت های دانشجویان خاطر نشان کرد: یکی از نکات مثبت این نشست ها، بحث و نقد منصفانه مسائل مربوط به مجتمع از سوی دانشجویان است. 

وی افزود: رسیدگی به مسائل آموزشی ، رفاهی و صنفی دانشجویان از اولویت‌های کاری مسئولان این مجتمع است و در این راه از هیچ‌‌گونه تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم و شما دانشجویان با پیشنهادها و انتقادات سازنده خود بیش از پیش ما را در انجام بهتر امور یاری رسانید.

گفتنی است در این نشست ، دانشجویان در فضای صمیمی و صریح، نظرات، انتقادات و انتظارات خود پیرامون مشکلات آموزشی ، تغذیه ، تربیت بدنی و مسائل رفاهی را ارائه کردند و رئیس مجتمع و مسئولین همراه نیز، نظرات و پاسخ های خود را بیان کردند.