رفتن به محتوای اصلی
x

بازديد هيات بورد تخصصي رشته فوريتهاي پزشكي وزارت بهداشت از مجتمع آموزش عالي سلامت خميني شهر

نمايندگان بورد رشته فوریت های پزشکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در تاريخ ١٤ شهريور ماه سال جاري و به منظور ارزيابي و اعتباربخشي رشته فوریت های پزشکی از امکانات و پتانسیل های مجتمع آموزش عالي سلامت خميني شهر بازدید نمودند . به گزارش روابط عمومی مجتمع آقاي دکتر نوري معاون سازمان اورژانس كشور و آقايان دكتر پروهان و لعل و خانم جعفري از کارشناسان بورد فوریت های پزشکی به اتفاق آقاي دكتر حيدري رئيس مركز اورژانس اصفهان پس از بازدید از کتابخانه ، وضعیت کلاس ها ، مرکز مهارت های بالینی و خوابگاه دانشجويان با مسئولين و دست اندركاران مجتمع دیدار و گفتگو کردند .
در ادامه نمايندگان هیات بورد رشته فوريتهاي پزشكي و مسئولین مجتمع با حضور در محل دفتر ریاست دانشگاه، با آقاي دکتر شيراني رئيس دانشگاه و آقاي دكتر معصومي معاون آموزشي دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند . 
در همین رابطه مرتضي قادري معاون اموزشی ، پژوهشی و دانشجويي مجتمع هدف از این بازدید را ارزشيابي و اعتباربخشي رشته فوریت های پزشکی در این مجتمع عنوان کرد . وی ابراز امیدواری کرد با بازدید صورت گرفته و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت مجتمع شرايط بهتري براي تربيت دانشجويان فوريتهاي پزشكي در محل اين مجتمع فراهم گردد .