رفتن به محتوای اصلی
x

درباره مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان خمینی شهر

 

به استناد رأي صادره در دويست و پنجاه و هفتمین جلسه‌ شوراي گسترش دانشگاه‌هاي علوم پزشكي مورخ ۲۸/۹/۱۳۹۵  از سوي وزير محترم بهداشت با تاسيس مجتمع آموزش عالي سلامت شهرستان خمینی شهر موافقت اصولی بعمل آمد.

مطابق با  اساسنامه مجتمع آموزش عالی سلامت ، هدف از تاسیس این مجتمع توسعه هدفمند آموزش عالی سلامت در عرصه سرزمین ، برقراری عدالت در دسترسی به آموزش عالی ، افزایش بومی گزینی در پذیرش دانشجو ، تربیت نیروی انسانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی شهرستان مربوطه و همچنین انجام پژوهش های علمی در خدمات سلامت می باشد.

مجتمع آموزش عالی سلامت قادر خواهد بود با تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد ، نیازهای حوزه های درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان و استان را تامین نماید.

مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان خمینی شهر یک مجتمع آموزشی دولتی بوده و یکی از اجزاء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان محسوب می شود و تابع ضوابط و مقررات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

با استعانت از درگاه خداوند متعال شروع فعالیت مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان خمینی شهر با برگزاری رشته فوریتهای پزشکی در مقطع کاردانی برای سال تحصیلی 1399-1400 شروع شد و پذیرش دانشجو بر حسب نیاز استان و طبق مجوز شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی صورت می پذیرد. با ارتقا مجتمع آموزش عالي سلامت در سالهای آینده  این امکان وجود دارد که با مجوز شوراي گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در سایر رشته های علوم پزشکی مورد نیاز در مقطع كارداني و كارشناسي جذب دانشجو داشته باشد.